tag:blogger.com,1999:blog-3156067990668028248.post7301759277929387847..comments2024-01-14T01:01:16.374+02:00Comments on ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ: 17531-2011 ΜοΠρΘεσσ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΗΛΙΟΥ (Ερμηνεία του.'Κάθε δεύτερο Σαββατοκύριακο')Μ.Κ.Ο. "ΠΑΤΡΟΤΗΣ"http://www.blogger.com/profile/18399064034497678552noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-3156067990668028248.post-49795968397152515542011-10-03T22:54:01.043+03:002011-10-03T22:54:01.043+03:00“Κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο κάθε μήνα”: Η λέξη “κ...“Κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο κάθε μήνα”: Η λέξη “κάθε” Σύμφωνα με το λεξικό Μπαμπινιώτη (βλέπε οικείο λήμμα) σημαίνει όλα ανεξαιρέτως τα μέλη ενός συνόλου ή χρησιμοποιείτε για τη δήλωση του διαστήματος, μετά το οποίο επαναλαμβάνεται κάτι.<br />Όπως καθίσταται φανερό η προκείμενη φράση, παραπέμπει σε κάτι που συμβαίνει κατ επανάληψη ”κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο”, δηλαδή σε διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ δυο εβδομάδων, ήτη κάθε δεκαπέντε ημέρες σε διάστημα ενός μήνα, επομένως η αναλογούσα συχνότητα είναι δυο φορές εφόσον ο μήνας περιλαμβάνει κατά μέσο όρο τριάντα ημέρες.<br />Σε μια άλλη εκδοχή στη φράση “Το δεύτερο σαββατοκύριακο του μήνα”, το απόλυτο αριθμητικό “δύο” έχει αντικατασταθεί από το αντίστοιχο τακτικό αριθμητικό “δεύτερο”.<br />Συνεπώς η δεύτερη εκδοχή (με το τακτικό αριθμητικό) παραπέμπει σε πράξη που συμβαίνει μια φορά κάθε μήνα, εφόσον το δεύτερο σαββατοκύριακο του μήνα είναι το μοναδικό. <br />Επομένως στην πρώτη περίπτωση δηλώνεται πράξη που επαναλαμβάνεται εντός του ίδιου μήνα, σε αντίθεση με την τελευταία εκδοχή που προσδιορίζει χρονικά το διάστημα μόνο με Όρους σειράς και όχι συχνότητας. <br />Συνοψίζοντας η αντικατάσταση του απόλυτου από το τακτικό αριθμητικό, στην ως ανωτέρω φράση, δεν μπορεί να γίνει χωρίς ουσιώδη αλλαγή του νοήματος.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3156067990668028248.post-28879077444035572402011-09-30T18:30:15.223+03:002011-09-30T18:30:15.223+03:00Η ερμηνευτική αυτή Απόφαση προσβάλλει την Ελληνική...Η ερμηνευτική αυτή Απόφαση προσβάλλει την Ελληνική γλώσσα και για τον Έλληνα φιλόλογο αποτελεί ντροπή και αγνωσία των λειτουργών της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Κρίμα που η Απόφαση αυτή στερεί ένα παιδί από το στοιχειώδες δικαίωμα του, ελλείψει στοιχειωδών γραμματικών γνώσεων του κρίνοντα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3156067990668028248.post-49601265062222350832011-07-22T15:43:59.680+03:002011-07-22T15:43:59.680+03:00Htan xekatharo to diataktiko ths apofashs,aporo po...Htan xekatharo to diataktiko ths apofashs,aporo pos den egine katanohto ap tous diadikous.iakovos pantelakisnoreply@blogger.com